Zoiets doen wij niet!

Don’t-Forget-to-Give-People-Your-Business-Cardzondag 23 februari 2014 20:30

Herkent u dit; u loopt in de Lange Delft om lekker te winkelen en iemand spreekt u aan omdat hij/zij ergens reclame voor maakt of iets wil verkopen. Of u doet uw boodschappen bij één van de supermarkten in de wijk en bij de uitgang staat iemand die folders uitdeelt en u iets aanbiedt.

Ik vind dit persoonlijk onplezierig. Ik ga naar een winkel om boodschappen te doen en als ik ergens informatie over wil, dan zoek ik dat zelf op. Op internet, in een winkel of noem maar op.

De ChristenUnie heeft de afgelopen vier jaar veel wijken bezocht en veel mensen gesproken. Met de verhalen die wij hoorden zijn wij aan de slag gegaan. Wij houden er dan ook niet van om opeens in de tijd voor de verkiezingen ongevraagd mensen aan te spreken en bijvoorbeeld een folder, een appel, rozen of hartjes in handen te stoppen.

Natuurlijk vinden wij contacten met de inwoners van onze mooie stad heel belangrijk. Zonder deze contacten kunnen wij ons politieke werk niet doen.

Daarom organiseren wij, om inwoners te ontmoeten onder andere huiskamerdebatten. Wilt u zo'n debat bijwonen of uw huis hiervoor openstellen, wij horen het graag. En deze huiskamerdebatten doen wij niet alleen in verkiezingstijd!

ChristenUnie: doen!

Met vriendelijke groet,
Willemien

Reacties op 'Zoiets doen wij niet!'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 05:22
Beschikbaar in een Nep Horloges verscheidenheid van metalen, kleuren van wijzerplaten zwart, goud, wit en Hublot Replica soorten armbanden metaal of leer, de Cockpit allen die niet noodzakelijkerwijs een chronograaf hoeft, moet verleiden maar op zoek naar een robuust en betrouwbaar horloge in de grote traditie van de Breitling wrist instrumenten. Deze nieuwe modellen zijn verkrijgbaar in staal, tweekleurige staal en roze goud versie en in een kostbare roze goud versie.
Geplaatst op: 30-07-2015 09:48
Thanks for the invasion regarding automated robots inside the foreign forex market, purchases and investments have improved upon. FAP Turbo will be one invention which is now invading the particular Forex market. forexlaboratory.org
Geplaatst op: 30-07-2015 09:49
Travelling to be able to UK and residing in travel lodges makes the complete event a lot more satisfactory. It is because travellers will make an cost-effective stay which is within their particular budget. Travel & Lodging