Wat doen wij met jouw stem?

luchtfoto-middelburg1_1593184vrijdag 09 maart 2018 13:41

De grote vraag na elke verkiezingen. Wat komt er nou eigenlijk terecht van al die mooie verkiezingsbeloftes? Wij laten zien wat we de afgelopen 4 jaar hebben gedaan met uw stem. Dat is belangrijk! Zeker voor ons als ChristenUnie. We willen een integere en transparante partij zijn die een luisterend oor biedt aan de inwoners van onze prachtige stad. Hierbij een lijst met moties die we het afgelopen jaar indienden en het resultaat.

Omdat we meedoen in de coalitie konden al vrij vroeg heel wat ChristenUniepunten meegenomen worden richting het college. We zijn blij met Middelburg. Een stad vol mooie mensen, mooie gebouwen en mooie natuur. Een stad waar inwoners klaar staan voor elkaar, waar een levendig verenigingsleven is en waar veel sportclubs zijn. Dat willen we graag zo houden. Daarom hebben wij ons sterk gemaakt voor de punten in deze moties! Velen zijn aangenomen en we hebben dus ook daadwerkelijk iets gedaan voor onze gemeente. Download de PDF en oordeel zelf.

2018 moties amendementen 2014-201886,8 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Wat doen wij met jouw stem?'