Serieuze verbeteringen voor de zorg op Walcheren

Caring-People-Inc-Slide-1dinsdag 24 oktober 2017 10:52

Maandag 23 oktober 2017 heeft de gemeenteraad van Middelburg zich krachtig uitgesproken voor een zorgvuldige ontwikkeling van de zorg op Walcheren. Als Christenunie zijn we blij en dankbaar met dit raadsbesluit. Dit besluit geeft namelijk ruimte voor serieuze verbeteringen voor de zorg voor onze inwoners, voor de professionals in de zorg, en voor de medewerkers van Porthos.

Tegelijk kunnen we weer echt en ten volle met de gemeenteraden van Veere en Vlissingen optrekken. Hierdoor ontstaat niet ‘slechts’ een win-win situatie, maar kunnen we spreken van een 5x win situatie. Winst voor: inwoners, zorg professionals, Porthos medewerkers, en voor onze naasten met zorg in Veere en Vlissingen.

De Christenunie wil zich van harte blijven inzetten voor een gezamenlijke ontwikkeling van de zorg. Hierbij willen we samen met Veere en Vlissingen de zorg nauwlettend volgen en verbeteren. De positie van de gemeenteraden moet hierbij serieus worden versterkt. Met slimme en redelijke verbeteringen willen en kunnen we dan vanuit onze taak bijdragen aan een zorgvuldige ontwikkeling van de zorg.

Reacties op 'Serieuze verbeteringen voor de zorg op Walcheren'